Czemu warto postawić na gadżety z nadrukami?

Odpowiednio zaplanowane działania reklamowe są najważniejsze dla sukcesu rozmaitych biznesów. Do każdego z nich trzeba zastosować właściwe metody, lecz upominki promocyjne sprawdzają się w najróżniejszych branżach. Nie powinno to zaskakiwać – kontrahent, który dostanie drobny prezent z pewnością dobrze zapamięta firmę. Gadżety promocyjne posiadają rozmaite kształty – od notesów, przez bidony, aż po klasyczne koszulki z nadrukiem z logo przedsiębiorstwa. Warto jednak zatroszczyć się nie tylko o to, by rozdawane klientom przedmioty były dobrej klasy i nie uszkodziły się po normalnym użyciu, lecz też o to, aby zdobiące je nadruki były właściwie naniesione.

Rodzaje nadruków reklamowych

Typ nadruków zależy od surowca, z którego wykonany jest gadżet. Na rzeczach zrobionych ze szkła zwykle wykorzystuje się termosublimację, natomiast do plastików oraz z metalu trafionym pomysłem okaże się tampodruk, w którym by wydrukować nadruki stosuje się waciki z naniesionym logiem. W przypadku stalowych gadżetów często wykorzystywany jest także grawer, zapewniający wysoką wytrzymałość. Sporym uznaniem szczyci się również sitodruk, bo naprawdę dobrze zdaje egzamin przy drukowaniu butelek czy płyt DVD. Na T-shirtach czy torbach stosuje się oprócz tego haft.

Jakiej firmie powierzyć nadruki reklamowe?

Trwałość nadruków reklamowych, jak nietrudno stwierdzić, zależna jest przede wszystkim od tego, jakiej firmie zlecimy ich naniesienie. Przed decyzją dobrze sprawdzić, czy dana firma prócz wykonania nadruków oferuje również dodatkowe usługi – między innymi ich zaprojektowanie. By dowiedzieć się, czy z oferty firmy będziemy zadowoleni, warto też sprawdzić jej wcześniejsze realizacje i znaleźć opinie o niej w sieci. Dobrym pomysłem okaże się także zlecenie zrobienia małej ilości egzemplarzy próbnych – dzięki temu wcześnie znajdziemy ewentualne błędy i w porę zlecimy modyfikacje.