Firma w Street View – czy to się opłaca?

firma w street view

Google Street View to technologia przyszłości. Umożliwia oglądanie egzotycznych krajów i wielkich aglomeracji bez podnoszenia się z fotela – dzięki pomocy internetu. Z koncepcji Street View mogą mieć pożytek także firmy w całej Polsce (na przykład w Krakowie czy Warszawie).

Firma w Street View – co to za nowość

Nowoczesność aplikacji Street View to niewątpliwie danie możliwości internautom z całego świata zwiedzania nieznanych kultur oraz słynnych budowli. Wystarczy wstawić w mapy Google dokładną pozycję geograficzną, a zobaczymy złożone w technice 360 stopni fotografie żądanej miejscowości lub regionu. Wygląda to tak, jakbyśmy byli na wirtualnym spacerze, mogąc udać się w dowolnym kierunku. Firma lub korporacja może posługiwać się Street View pokazując internautom fotografie swoich biur. Odgrywa to istotną rolę przede wszystkim w przypadku obiektów komercyjnych. Street View stanowi doskonały bodziec przyciągający wielu odbiorców.

Firma w Street View – czego zazwyczaj szukają odbiorcy

Trzeba również podkreślić, że Polacy poszukując informacji o lokalnych klubach, bankach czy jednostkach samorządowych, często korzystają z usługi Google Maps, która jest połączona ze Street View. Programy te są oczywiście przystosowane do urządzeń przenośnych. Należy jednak pamiętać o wykonaniu profesjonalnych zdjęć, podanych w tej wizytówce wirtualnej, bo to podnosi prawdopodobieństwo, że odbiorcy dowiedzą się o naszej firmie w Street View. Jeśli więc mamy chęć zainwestować w tę usługę, zatrudnijmy profesjonalnego fotografa.

Dane:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]