Jakie działania warto zlecić doświadczonej agencji marketingowej?

Na k-myk.pl uzyskasz fachową poradę profesjonalistów z agencji reklamowej Kraków

Gdy prowadzi się firmę, obojętnie czy jest się wytwórcą, usługodawcą czy dystrybutorem, akcje reklamowe powinny być ważnym elementem podnoszenia rozpoznawalności marki. Korporacje oraz duże przedsiębiorstwa stać na stworzenie i utrzymanie własnych wydziałów ds. marketingu, natomiast niewielkie biznesy, które rzadko prowadzą akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.

W jakich działaniach pomoże Ci agencja marketingowa?

Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w zakresie kampanii marketingowych w internecie (kanały social media, animacje i klipy viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Młode marki mogą zlecić opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy obwoluty), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż zostanie ono odpowiednio zastosowane na etapie tworzenia materiałów promocyjnych – plakatów, billboardów, stoisk targowych bądź folderów. Agencja reklamowa przygotuje również przyciągające, unikalne artykuły na stronę internetową firmy, jak również opracuje strategię interakcji z odbiorcami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak Instagram, Twitter i Facebook.

Do kogo adresowana jest oferta agencji marketingowej?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są w głównej mierze do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, że to jedyny model współpracy. Działanie agencji często polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu targów, spotkań z klientami lub konferencji, które przeważnie wymagają wielopoziomowego planowania, takie zadania można powierzyć zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu zgranej i kompetentnej ekipy pracowników – należy zlecić jej zorganizowanie wyjazdu integracyjnego czy też przygotowanie planu szkoleń. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do obszernego grona kompetentnych specjalistów. Pozwala to na przekazanie wszystkich przedsięwzięć promocyjnych jednej agencji i tym samym większy nadzór nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.

Dane:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]