Mało klientów? Pomoże agencja SEO

Aby skorzystać z doświadczenia specjalistów z agencji SEO, skieruj się na seo4.net
Przedsiębiorstwa oraz właściciele stron internetowych, którzy marzą o tym, by dotrzeć do najlepszych pozycji w wynikach wyszukiwania, są w stanie to uzyskać na minimum 3 sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podjęcie starań . Nie mając kwalifikacji w kwestii SEO i nie monitorując codziennie doniesień o zmianach w algorytmie Google, ciężko postępować dobrze i – co najistotniejsze – efektywnie. Kolejna droga to stworzenie etatu dla specjalisty SEO, jednakże nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzecie wyjście to podjęcie współpracy z agencją SEO. Budżet zarezerwowany na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Plusem kooperacji z agencją SEO jest to, że nie licząc fachowców od SEO w pracują tam również osoby od kodowania, projektowania graficznego, content marketingu oraz kampanii Google Ads służące merytorycznym wsparciem w tych obszarach.
Cechy doświadczonej agencji SEO
Agencji SEO w naszym kraju jest co niemiara. Co wziąć pod uwagę w trakcie szukania firmy, która wywinduje do góry naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Zalecamy postawić na markę, która istnieje na rynku od kilku lat. Liczba agencji SEO, ale również tych reklamowych czy kreatywnych, co roku wzrasta, co nie zawsze łączy się z jakością usług. Współpracując z firmą, która funkcjonuje od około dziesięciu lat, można mieć zaufanie, że posiada ona znaczne doświadczenie i może bez trudu zaprezentować ciekawe portfolio swoich dotychczasowych prac. Na stronach agencji SEO nierzadko znajduje się sekcja „Case study”. Zanim sygnuje się umowę trzeba przeczytać studia takich przypadków, żeby sprawdzić, jakich rezultatów można się spodziewać po agencji, jak również to dla jakich branż pracowała i z jakimi trudnościami się mierzyła. Rzetelna agencja SEO to taka, której praca jest transparentna: pisze o planach prac na najbliższe tygodnie, a także przesyła raporty z ukończonych działań i ich rezultaty.
Kolejna zasadnicza kwestia to personalizacja oferty i dopasowanie strategii prac do potrzeb działalności, którą prowadzi zleceniodawca agencji. Jeżeli agencja SEO na propozycję współpracy odpisuje w kilka minut, a oferta sprawia wrażenie sztampowego szablonu, należy traktować to jak znak ostrzegawczy. Po otrzymaniu pytania pracownik dobrej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, żeby dopytać o dokładniejsze informacje o firmie, potrzebne do przygotowania dla niej całościowej oferty. To dane, których nie można wyszukać na własną rękę w sieci, jak przykładowo informacja o prowadzonych do tej pory pracach SEO czy o kluczowych dla klienta artykułach czy usługach, które pragnie wypromować.
Jaki model rozliczeń z agencją SEO jest najkorzystniejszy?
Z nieufnością należy potraktować agencje SEO, które sugerują współpracę z zapłatą za wypracowany wynik. W takim systemie zleceniodawca płaci firmie SEO wtedy, gdy frazy kluczowe zdobędą wskazane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top3 albo pierwszej strony wyników). To w dalszym ciągu często napotykany model rozliczeń, aczkolwiek niesie ze sobą znaczne zagrożenie – można wszak uzyskać szybki efekt za sprawą łamania zasad ustalonych przez Google. Nieprzerwanie aktualizowany algorytm również nie ułatwia dotrzymania obietnic składnych klientowi, stąd sumienna firma SEO nigdy nie gwarantuje uzyskania konkretnych efektów. Co do opłaty za usługi agencji SEO, to rzadko jest ona stała – przeważnie w pierwszych miesiącach po podpisaniu kontraktu nieodzowne jest zaangażowanie większego budżetu, żeby wykonać drobiazgowy audyt SEO, a następnie zrealizować wszystkie wyliczone w nim sugestie. W późniejszym okresie współpracy, jak witryna zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, wydatki na prace są dużo mniejsze.
Dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]