Projektowanie atrakcyjnych ulotek

Do czego służy ulotka ?
Ulotka reklamowa to doskonały sposób na zachęcenie klientów do skorzystania z usług danego przedsiębiorstwa. Aby była skuteczna, powinna być atrakcyjna i ciekawa wizualnie. Zazwyczaj zawiera najistotniejsze dane, niezbędne do poinformowania ewentualnego klienta o profilu firmy.
Podstawowe zasady projektowania ulotek reklamowych
Krótkie jest życie wielu drukowanych ulotek. Często zostają wrzucone do śmietnika, tuż po ich wręczeniu. Istnieje wiele czynników, które decydują o tym, czy ulotki nie spotka podobny los. Dobór odpowiedniego papieru jest pierwszym z nich. Papier nie może być złej jakości, aby od razu nie zniechęcić klienta. Powinno się dogłębnie przemyśleć treść ulotki, tzn. ilość i wielkość tekstu oraz czy jest on dla klienta zrozumiały i rzeczowy. Oczywiście nie można zapomnieć o rozłożeniu tekstu na ulotce oraz właściwej oprawie graficznej, tzn. doborze tła oraz umieszczeniu grafik i loga. Zaleca się, aby projektowanie oraz skład tego popularnego medium reklamowego zlecać doświadczonym specjalistom.
Odpowiednio zaprojektowane ulotki zapewniają znaczne zyski przedsiębiorstwu. Są one znakomitym sposobem na dotarcie do ogromnej ilości klientów w niewielkim czasie.