Mobilny pawilon handlowy – wytrzymały i łatwy w montażu

Pawilony są przydatne w każdej firmie handlowej. Stanowią dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też mogą być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w czasie giełd i podobnych wydarzeń, a ponadto, dzięki szybkiemu montażowi i mobilności, stosuje się je np. do handlu na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. Aby pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, winien być odpowiednio dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego doborze?

Pawilony handlowe – jak wybrać?

Producenci oferują różne typy mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wykonywane są na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Cechuje je względnie szybki montaż, aczkolwiek ich przenośność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są też od nich o wiele droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, kas biletowych bądź portierni.

Pawilon handlowy – kiedy warto go posiadać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być raz za razem przestawiany lub priorytetem są dla nas koszty, najlepszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje charakteryzują się dużą trwałością, która jest rezultatem użycia do ich produkcji najwyższej klasy surowców. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są szkielety, są odporne na trudne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą należycie konserwowane, posłużą kilkanaście lat – także przy częstej eksploatacji.