Sprzedaż, montaż serwis central telefonicznych

Liderami w branży centrali telefonicznych są Platan, Slican i Panasonic, które mają duże doświadczenie w wytwarzaniu centrali telefonicznych oraz dużą różnorodność modeli tych urządzeń dla każdego biura.

Centralki telefoniczne – czy są niezbędne?

Centralka telefoniczna urządzenia zaprojektowane do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas wymiany informacji. Centrale telefoniczne pozwalają zaoszczędzić więcej czasu osobom dzwoniącym, uprościć funkcjonowanie firmy oraz w wielkim stopniu zmniejszyć ponoszone koszty użytkowania. Każda centrala telefoniczna umożliwia przekazywanie na numery wewnętrzne rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w firmie bez żadnych kosztów (w obrębie centralki) oraz dyskryminację połączeń wychodzących polegających na zablokowania wyjść na rozmowy komórkowe, miastowe i międzymiastowe. Centralka zezwala na przyznanie każdemu abonentowi wew. numeru dozwolonego, który pozwala na połączenia zewnętrzne. Posiada również taryfikację połączeń, które są zapisywane w pamięci centrali dzięki czemu istnieje możliwość kontroli takich danych jak numer wewnętrzny i zewnętrzny, godzina rozmowy oraz przybliżony koszt.