Team building

Team działa o wiele sprawniej, kiedy składający się na niego pracownicy są w pełni świadomi wad i zalet swoich partnerów. Pracodawca musi więc inwestować zwłaszcza w integrację zatrudnianych przez siebie specjalistów – a najbardziej efektywną techniką jest team building. Podpowiadamy, jakie kroki podjąć, by zbudować dobry team.
Dobre strony team buildingu
W twoim przedsiębiorstwie zatrudnieni są najróżniejsi specjaliści – wykazują odmienne nawyki, poglądy oraz kompetencje. Team building pozwoli im zrozumieć się wzajemnie oraz nauczy ich, jak razem pracować i odnosić sukcesy – może to być więc dobry wydatek na twoją firmę.
Nie zanudź team buildingiem swoich pracowników
Imprezy integracyjne dają szansę przyswojenia innowacyjnych umiejętności, ale również – świetnej zabawy. Postaraj się, by w ich czasie pracownicy twojej firmy nie nudzili się ani chwilę – jeśli zorganizujesz dla nich ciekawe warsztaty, szybciej zrozumieją przekaz kursu.
Na czym powinien koncentrować się team building?
Nie ma po co robić wyjazdu, w czasie którego omawiane będą tematy bez związku z profilem prowadzonej przez ciebie firmy. Przed przystąpieniem do planowania wyjazdu, dowiedz się, czego twoi podwładni, jakie kwalifikacje chcieliby zdobyć – przemyślany team building pozwala uczestnikom na doskonalenie siebie.
Organizacja team buildingu – zleć to specjalistom
By zaplanować udany wyjazd szkoleniowy, potrzebujesz specjalistycznych umiejętności – najlepiej więc zrobisz zostawiając to profesjonalistom, którzy poznają oczekiwania twojej załogi, ale również stworzą najbardziej optymalny scenariusz.