Home staging coraz popularniejszy wśród Polaków

Świetna lokalizacja, niski czynsz i wygodne pomieszczenia… Może się wydać, iż to idealne mieszkanie, ale dotarcie do kupca nie okazuje się proste. Zaś kiedy nawet ktoś zdecyduje się je kupić, kłopotem okazuje się cena, bo ta zasugerowany przez klienta nas nas satysfakcjonuje. Gdzie tkwią powody takich nieporozumień? Być może powodem są złe zdjęcia, które zamieściłeś w ofercie? Albo design pomieszczeń, który sprawia, iż mieszkanie nie interesuje ewentualnych nabywców? Jeżeli tak, dobrze docenić zyski, jakie daje Ci tzw. home staging. Na jakich zasadach on polega?

Home staging – co to jest?

Home staging, jak nietrudno stwierdzić, opiera się na przygotowaniu mieszkania przed jego sprzedażą. Dzięki temu jego wystrój wpisze się w potrzeby dużej grupy nabywców – zaś to umożliwi szybkie zakończenie transakcji za satysfakcjonującą nas kwotę. Home staging skupia się na początkowym wrażeniu klienta. W myśl statystyk o tym, czy zainteresuje go dane lokum decyduje jedynie pół minuty – powinniśmy więc przedstawić mu odpowiednie fotografie atrakcyjnie urządzonego wnętrza.

Dlaczego powinieneś postawić na home staging?

Zaletą home stagingu okazuje się szczególnie niska cena w zestawieniu z możliwymi profitami – za pojedynczą poradę zapłacimy niewiele, natomiast jesteśmy w stanie zyskać dzięki niemu nawet do 10-ciu tysięcy złotych na stawce sprzedaży lokalu. Nabywcy chętniej wybierają mieszkania już urządzone. Jest to wszak z ich strony rozwiązanie znacznie wygodniejsze i – co najistotniejsze – mniej kosztowne.