Masz problem z pozycją strony w wyszukiwarce? Zleć audyt SEO

Audyt SEO Kraków - usługa na miarę Twoich potrzeb.

Audyt – jak wskazuje internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – to ewaluacja firmy, spółki bądź przedsiębiorstwa pod kątem różnych aspektów, m.in finansowych i organizacyjnych, jak również ocena możliwości dalszego rozwoju. Czym, biorąc powyższe pod uwagę, jest więc audyt SEO? Jest to głęboka analiza strony internetowej, oceniająca przeróżne jej elementy, jak kod strony, hierarchię nagłówków, prędkość ładowania się strony, meta opisy i tytuły i wiele mniej i bardziej znaczących aspektów. Oprócz samego zestawienia błędów oraz nieprawidłowości, w rzetelnym audycie SEO muszą być zamieszczone też instrukcje co do rozwiązania wymienionych problemów.

Audyt SEO bada witrynę internetową pod kątem zgodności ze normami W3C, zawartości strony, dostępności, jak również bezbłędności kodu. Poza tym sprawdzane jest też, czy witryna jest przyjazna dla wyszukiwarek. W uproszczeniu, audyt SEO zamawia się w agencji, aby odnalazła ona wszystkie dysfunkcje strony i – co istotne – zaproponowała działania, które pomogą je naprawić.

Audyt SEO – darmowy, a może płatny?

Online znajduje się dużo narzędzi oraz stron, przy użyciu których można natychmiast i bez opłat przeprowadzić audyt SEO witryny. Atuty takiego rozwiązania? Szybkość oraz cena. Wady? Długo by wyliczać. Wersje testowe bądź też bezpłatne narzędzia z ograniczaną funkcjonalnością, nie są doskonałe. Jeśli już zauważą jakieś nieprawidłowości na stronie, to zapewne nie wszystkie. Wiele problemów (np. w kodzie) spostrzec można jedynie w czasie analizy wykonanej przez specjalistę w danym obszarze, a nie oprogramowanie.

Na płatny audyt SEO realizowany przez agencję czeka się z reguły od tygodnia do mniej więcej miesiąca. Okres na dostarczenie dokumentu powinien zostać określony w umowie zawartej z agencją, która zadeklarowała, że go wykona. Taki audyt pozwoli wykryć wszystkie kluczowe problemy obecne w witrynie. Jeżeli strona była utworzona na platformie typu Shoper czy Magento lub na ogólnodostępnym szablonie, to rzeczy do naprawienia może być wiele. Gdy witryna wolno się ładuje i nie ma w zasadzie żadnej widoczności na istotne dla klienta słowa kluczowe, to też są to sygnały, że zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu jest dobrym pomysłem.

SEO audyt – co ujawni, gdy będzie zrealizowany dokładnie

Dobrze przeprowadzony audyt SEO może odkryć liczne wady strony, w szczególności:

  • wolne ładowanie się strony w wersji na urządzenia mobilne i na komputer,
  • błędy strony w wersji na komórki, np. nieprawidłowe wyświetlanie się różnych elementów,
  • nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
  • poprawność w strukturze nagłówków,
  • problemy z dostępem do witryny dla robotów,
  • przyczyny niskiej widoczności witryny na frazy kluczowe,
  • brak lub nieuzupełniona wizytówka Google Moja Firma,
  • brak tytułów i opisów meta,
  • niska jakość treści na stronie,
  • poprawność kodu strony,
  • faktyczna ilość zaindeksowanych podstron,
  • brak bądź niewłaściwa integracja z narzędziami Google (przykładowo Google Analytics)

.

Dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]