Pozycjonowanie

Więcej informacji o pozycjonowaniu stron - kliknij tu

Pozycjonowanie to wiele działań, które mają na celu poprawienie obecności stron w bezpłatnych (a więc w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERP, tym więcej zgromadzi odwiedzających witrynę, co w efekcie daje możliwość zwiększenia przychodów firmy. Kolejną zaletą tego działania jest poprawa rozpoznawalności usługi, produktu czy też samego brandu.

Google klasyfikuje wszystkie strony www na podstawie plus minus 200 przeróżnych faktorów. Rezultat tej ewaluacji decyduje o tym, na której pozycji strona czy jej podstrona pokaże się w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Za istotne czynniki rankingowe specjaliści ds. SEO uznają między innymi linkowanie (off-site oraz on-site), jakość treści, jak również responsywność.

Wyszukując w wyszukiwarce Google jakieś słowo, użytkownik dostaje listę stron, których zawartość została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na powyższe hasło. Które strony wyświetlają się w wynikach na najlepszych pozycjach? Z reguły te, których zawartość jest niepowtarzalna i dobrze wypełniona przemyślanymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma też prędkość ładowania się strony (zarówno w wersji na komputer, jak i mobile), poprawnie zoptymalizowany kod HTML, jak również liczba portali www kierujących linki do naszej strony.

Pozycjonowanie stron i sklepów www – zleć je zawodowcom z firmy SEO

Algorytm Google regularnie się zmienia, w związku z tym warto powierzyć pozycjonowanie stron oraz sklepów ekspertom. Wyśmienitym wyborem będzie agencja SEO, która ma wieloletnią praktykę w tym obszarze. W takich agencjach pracuje szereg specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz także kodowania oraz prowadzenia kampanii Google Ads. Pozostawiając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne działania, które również podniosą przychód firmy.

Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania sklepów oraz stron internetowych w Google?

Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta skierowana do administratorów stron, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż wyrobów albo usług firmy. Prowadząc własna działalność niemądrze jest współcześnie nie założyć własnej strony firmowej albo ją uruchomić, lecz nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznes to nieustanna rywalizacja o dotarcie do nowych klientów. Według szacunków blisko 97% klientów poszukuje online informacji o lokalnych firmach, co klarownie pokazuje do jak dużej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony lub sklepu w Top3 wyników wyszukiwania w przeglądarce ogromnie zwiększa szansę, iż konsument wybierze nasze usługi.

Dane:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]